Trăim într-o SOCIETATE A INFORMAȚIILOR și A COMUNICĂRII.
Fie că vorbim de viața profesională, fie că vorbim de viața personală și relațiile noastre cu ceilalți, tot ce facem se bazează pe COMUNICARE.
Situațiile de viață pe care le întâlnim sunt diverse și de multe ori complexe.
A COMUNICA nu înseamnă doar ”a vorbi”, ”a spune ceva privitor la un lucru sau o situație”. Înseamnă mult mai mult decât atât… Când comunicăm noi de fapt transmitem INFORMAȚII, VALORI, SENSURI, DORINȚE, OBIECTIVE… COMUNICAREA poate vindeca, construi, dar poate dărăma, distruge, atunci când este realizată incorect.
Într-o situație de criză, COMUNICAREA POATE SOLUȚIONA CRIZA ÎNTR-UN MOD FAVORABIL sau poate conduce la EȘEC. Diferența stă în modul cum este gestionată situația din punct de vedere a comunicării:
”Cum discutăm cu clienții unei bănci care asaltează banca în urma unui zvon și doresc să-și retragă banii depuși?”.
”Cum prezentăm situația presei și clienților, atunci când unul din șoferii care conduceaautocarul companiei a produs un accident grav cu clienții-turiști?”.
”Cum procedăm atunci când un angajat a afectat imaginea companiei construită cu multă trudă?”.
”Cum transformăn EȘECUL în SUCCES?!”…
În spatele răspunsurilor stau principii, tehnici și strategii de comunicare eficientă în situații de criză, pe care le vom aborda și asimila în cadrul acestui training.
Dar nu întotdeauna întâlnim crize.
Uneori, provocarea constă în A PROMOVA UN PRODUS sau SERVICIU în vederea vânzării.
Dacă nu știm să facem acest lucru în mod profesionist, oricât de bun și util ar fi produsul nostru, lansarea lui ar putea fi un eșec. ”A ști să faci P.R. din propria muncă” este știință și artă la un loc. Între timp, concurența, cu o bună campanie de comunicare și promovare, spre mirarea tuturor, reușește foarte bine să-și vândă produsele sau serviciile, deși sunt mult mai slabe calitativ decât ale noastre… ”Cum este posibil așa ceva?!”…Și în acest caz, în spate, se ascund tehnici și metode specifice, lucruri care pot fi învățate…
SUCCESUL NOSTRU depinde în mare măsură de cum comunicăm!
Vă aștept SĂ ÎNȚELEGEM și SĂ ÎNVĂȚĂM împreună ce înseamnă comunicarea eficientă, în toate formele ei practice, așa încât ea să devină ”MOTORUL” NOSTRU DE DEZVOLTARE!
OBIECTIVE TRAINING:
PERIOADA:
LOCAȚIE
PROGRAM DE DESFĂȘURARE: orele 17.00 – 21.00
Programul include o pauză de gustări calde și socializare (30 min) și o pauză de cafea (coffee break-15 min)
TRAINER: Adrian Mihai Bandraburu – Fondator Centrul tău de Consultanță
TAXA DE PARTICIPARE .
Aceasta include: mapă curs, materiale didactice, activități, diplomă Centrul tău de Consultanță, gustări calde, coffe break.
PROMOȚII: pentru a doua persoană adusă se va face o reducere de 10%.
Pentru participarea la întregul program ”TOAMNA PROFESIONALĂ 2016”, încluzând toate cele 4 traininguri, taxa de participare .”
PLATA SE FACE ÎN AVANS, ÎN CONTUL: RO44BTRLRONCRT0363699201 deschis la BANCA TRANSILVANIA, BACĂU, Agenția Miorița
După realizării plății vă rugăm să transmiteți copia O.P-ului, pe adresa de mail:
mbandraburu@gmail.com sau centrultaudeconsultanta@gmail.com.
Ulterior veți primi confirmarea înscrierii la curs.
Adrian Mihai Bandraburu
Fondator Centrul tău de Consultanță
Telefon: 0751.41.77.45
E-mail: mbandraburu@gmail.com
sau: centrultaudeconsultanta@gmail.com.